5/21/2011

වියොවක සංකාව................

ලොව දිනු, දිලු, දිලු අයියෙ.......
සුවඳ මලකි , දුලබ ගසකි,
නුඹ මට , මල් ගොමුවක පොහොට්ටුවකි,
තවමත් සුවද දෙන.....
නොසිතෙයි තවමත්, පොහොට්ටුවක් අකාලයෙහි,
ගිලිහි බිම වැටුන බව.....
නිහඬ ලොව බිදිනට ,
මඟ බලන් සිටි අපට ,
දෙවියන් කල මෙ අවැඩ
කෙලෙස නම් දරා ගම්ද? ...............
මිනිසත් කමින් ඔඳ වැටුන ,
සහොදරයකුගෙ නික්මිම ,
අටලො දහම පුරුදු මහදටද ,
දරා ගත නොහැක අද මට.... ..........
නැත දැගිලි තුඩට සවියක් ,
ලියන්නට නුඹෙ ගුණ වරුන තවත් ..
බොදවන දෙනෙත්, අහුරයි මඟ , පැන් තුඩේ....................
අසම්මත් වුවත් පැතුම මෙ සිරි කොලුවගෙ ,
නිවන් සුව නොපතා ,
උපදින්නයි අප අතරම,
මෙ අත් භවයෙම...................................................


එදා සයිබර් අවුරුදු සැනකෙලියෙදි හැබහින් දැක සිනා සුන දිලුම් අයියෙ නුඹ අද මෙලෙස අප අතැර යැයි කියා සිහිනෙන්වත් නොපැතුවෙමි. සුදු හංසි අක්කගෙ මිතු දම හරහා මමද නුබ හඳුන ගත් පසු එතරම් සමිපව ඇසුරු කරන්න නොලැබුනත් අයියෙ උබ මට එව්ව sms දෙක තුනෙත් අසීමිත ලෙන්ගතු කමක් තිබුනා....... මතකයි මට කියනවා ''මල්ලි මම හෙට කොලබ යනවා., සී.ටි. එකක් කරන්න. ... පහුවද අහුවම කොහොමද ඊයෙ වැඩෙ කියලා... කිව්වෙ සතියකින් රිපොට් එක එනකම් ඉන්නවා මල්ලි කියලයි. හැමදාම බැරි උනත් සතියකට වරක් වත් මුනු පොතෙ හරි sms එකකින් හරි අයියගෙ සැප දුක අහන්න මම අමතක කලෙ නැ. '' අයියා මම අයියලගෙ ගෙදර එන්නම් ... මම මෙ ටිකෙ නිවාඩු කිව්වම ... '' දිලුම් අයියෙ උබ මට කිව්වෙ '' එන්න එපා බන් මල්ලි දැන්මම , මෙ දවස් වල වැස්ස නිසා එන්න අමරුයි අපෙ ගෙදරට '' කියලා....හ්ම්... ෆොන් එකෙ එ කොන්ටැක් එකට මම අය කාට මැසෙජ් කරන්නද... ලියන්න බැ මීට වඩා. ලියවෙන් නැ මිට වඩා. පතන්නෙ නුඹට ඊලඟ ආත්මෙක හරි අපෙම මිත්‍රයෙක් වෙලා අපි අතරම ඉන්න කියලයි. ........



* පින්තුරය ගත්තෙ සුදුහංසි අක්කාගෙ බ්ලොගයෙන්. හංසි අක්ක දාලා තිබුනෙ එකෙ ලිශාන් කියන අයියගෙ බ්ලොගයෙන් ගත්තා කියලයි. මෙ පින්තුරය හරිම වෙනස්. දැක්කම ගොඩක් දුක වැඩි වෙනවා. හිතුනා මෙකම මමත් දාන්න ඔනෙ කියලා.........

0 අදහස්......:

Post a Comment